Isnin, Februari 21, 2011

Coffee is for Captain Marvel

Khamis minggu lepas aku berjaya menyelinap dari pejabat dan lari ke DoubleTree Hilton di sebelah Ampang Park. Ada pelancaran/ press conference tentang EPL Master 2011 yang akan berlangsung pada 13th March 2011 di Bukit Jalil. Terima kasih PakKordi kerana menjemput aku sebagai wakil kepada Sokernet Media. Ya! Sokernet Media adalah satu badan penyiaran untuk Laman Web Rasmi Bolasepak Dunia.

Dipendekkan cerita, aku minum kopi bersama 'Captain Marvel' Bryan Robson, Jesper Blomqvist, Soccergurus Sheldon, Zainal Abidin Hassan, Zainal Abidin Rawop, Shahrin Majid dan ramai lagi pundit dari FootballFocus, ESPN, Sportscenter, Zin Shahar dan juga Pakkordi.

"Marvels here, Marvels there, Marvels,Marvels Everywhere"



Dapat poskad ada tandatangan Robbo.


Jesper Blomqvist Manchester United 1998-2001



kredit gambar : Pakkordi
Terima kasih Pakkordi dan Zin Shahar

10 ulasan:

pakkordi berkata...

Ingat pesanan zin, "jesper tu blom kawin, mungkin gay kut?" Kah kah kah.

BTW, the redemption ticket is coming soon. As promised, aku dapat aku hello ko.

j or ji berkata...

Pakkordi : patut la jesper ada bisik kat aku..ajak lepak Langkawi dgn dia!

baik tuan!

The Wifey berkata...

benchi... T_____T

Q berkata...

owh.. jeles nyer aku..

Kap berkata...

Shahrin Majid??????
fuuyo.
lama tak dengar cerita.
bulat tak dia, bro??

j or ji berkata...

Kap : kurus macam dulu jugak..cuma kurang fit katernyer

zX berkata...

yg gua nampak bulat


j or ji ..

makan apa jang lately?

makan ati ka? tehehe

j or ji berkata...

zx : arghhh! tekanannnn!

:)

shah a.fuad berkata...

wah! bergambar dgn lagenda!

zewt berkata...

aku amat jeles!!!!!!!